Shooting Glider

Yukiko
Posts: 52
Joined: Sun May 24, 2015 6:52 pm

Shooting Glider

Postby Yukiko » Fri Nov 18, 2016 6:28 am

The glider in Aleona's Tales has graphics for an attack animation.

Code: Select all

DefineAnimations("animations-gryphon-machine", {
  Still = {"frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", },
  Move = {"unbreakable begin", "frame 5", "move 4", "wait 1", "frame 5", "move 3", "wait 1",
    "frame 5", "move 3", "wait 1", "frame 0", "move 3", "wait 1",
    "frame 0", "move 3", "wait 1", "frame 5", "move 4", "wait 1",
    "frame 5", "move 3", "wait 1", "frame 5", "move 3", "wait 1",
    "frame 0", "move 3", "wait 1", "frame 0", "move 3", "unbreakable end", "wait 1", },
  Attack = {"unbreakable begin", "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6",
    "frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6", "frame 15", "wait 1",
    "frame 20", "wait 6", "frame 25", "wait 6",
    "frame 30", "attack", "sound gryphon-rider-attack", "wait 8",
    "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6",
    "frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6",
    "frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6",
    "frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6",
    "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6",
    "frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6",
    "frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6",
    "frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6",
    "frame 0", "unbreakable end", "wait 1", },
  Death = {"unbreakable begin", "frame 0", "unbreakable end", "wait 1", },
})
Yukiko
Posts: 52
Joined: Sun May 24, 2015 6:52 pm

Re: Shooting Glider

Postby Yukiko » Fri Nov 18, 2016 6:40 am

This animation script allows the Flying Machine to attack.

Code: Select all

DefineAnimations("animations-gryphon-machine", {
  Still = {"frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", },
  Move = {"unbreakable begin", "frame 5", "move 4", "wait 1", "frame 5", "move 3", "wait 1",
    "frame 5", "move 3", "wait 1", "frame 0", "move 3", "wait 1",
    "frame 0", "move 3", "wait 1", "frame 5", "move 4", "wait 1",
    "frame 5", "move 3", "wait 1", "frame 5", "move 3", "wait 1",
    "frame 0", "move 3", "wait 1", "frame 0", "move 3", "unbreakable end", "wait 1", },
  Attack = {"unbreakable begin", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 5", "attack", "sound gryphon-rider-attack", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1",
    "frame 5", "wait 1", "frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
    "frame 0", "unbreakable end", "wait 1", },
  Death = {"unbreakable begin", "frame 0", "unbreakable end", "wait 1", },
})

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests