Code: Select all
DefineAnimations("animations-gryphon-machine", {
Still = {"frame 0", "wait 1", "frame 5", "wait 1", "frame 5", "wait 1",
"frame 0", "wait 1", },
Move = {"unbreakable begin", "frame 5", "move 4", "wait 1", "frame 5", "move 3", "wait 1",
"frame 5", "move 3", "wait 1", "frame 0", "move 3", "wait 1",
"frame 0", "move 3", "wait 1", "frame 5", "move 4", "wait 1",
"frame 5", "move 3", "wait 1", "frame 5", "move 3", "wait 1",
"frame 0", "move 3", "wait 1", "frame 0", "move 3", "unbreakable end", "wait 1", },
Attack = {"unbreakable begin", "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6",
"frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6", "frame 15", "wait 1",
"frame 20", "wait 6", "frame 25", "wait 6",
"frame 30", "attack", "sound gryphon-rider-attack", "wait 8",
"frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6",
"frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6",
"frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6",
"frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6",
"frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6",
"frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6", "frame 5", "wait 6",
"frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6", "frame 0", "wait 6",
"frame 5", "wait 6", "frame 10", "wait 6", "frame 15", "wait 6",
"frame 0", "unbreakable end", "wait 1", },
Death = {"unbreakable begin", "frame 0", "unbreakable end", "wait 1", },
})